Isnin, 17 Januari 2011

AKU

Aku ni jenis yg sukakn kekemasan dan mahukn semuanya sempurna..
aku bkn jenis org yg x mudah marah dan akn senyum wlpn dmarahi..(not idiot ok)
aku juga jenis org yg suka tido..(klu emosi aku xmenentu. aku akn tido dulu coz bila aku bgn, emosi aku akn stabil blk)
aku jenis org yg suka baca dan tgk manga, komik, drama korea (yg menarik minat aku)..
aku jenis yg mudah touching dgn drama / manga / adengan / filem sedih terutama about love and illness.. nanti aku pun mesti mengalirkn air mata gak..huhu (dan bila dgr lagu jiwang atau sdih)
aku suka sgt dgn kucing smpi tiap2 hr aku akn main gak dgn kucing..xsah klu xmen..
aku impikan seorg kekasih yg menyayangi dan trima aku seadanya..aku jealous dgn psgn kekasih coz aku still single..
aku xsuka dikongkong dan dpergunakn..(tp slalu kena)
aku jenis org yg klu benci skalipun kat seseorg 2, aku akn tetp berbual dgnnya..
aku akn senyum dan happy wlau apepun yg terjadi (marah, sedih dll) dpn org len..(hipokritkah aku?)
aku jenis yg mudah kasihn dan simpati dgn seseorng itu.
aku jenis org yg xkisah apa org nak kata kat aku..
aku half heartless so jgn trasa apa yg aku kata atau hairan dgn perangai aku yg tiba2 heartless atau caring..
aku mudah mengambil berat akn diri seseorg itu dan sanggup berkorban..tp ade ko org yg sanggup wat camtu kat aku (idiot?)
ITU JE KOT TENTANG AKU?XKLU ADA LG AKU AKN EDIT..

Tiada ulasan: