Khamis, 20 Januari 2011

gila + mereng +sakit hati =??????????

TIDO aku terganggu bila Z call srh msk pkl 1 ptg sbb M msk pkl 7 mlm coz senggugut dan takut org ramai bila brg2 dr MyFC Holding... aku ok je sbb xkisah msk awal..
Masa aku smpi org xbrapa ramai pun..trus aku p punchcard... aku berbisik kat Kak T yg hr 2 aku kena blk lewat 1 jam, hr ni kena mai awal 1 jam plak..nasib2x..
Aku pun p la duduk kat sblah Z dgn muka yg terpaksa senyum..help dia pek sos..
Lori MyFC dtg nak dkt pkl 3 ptg..Kak Manager pun mai skali dan bila sampi masa utk simpan brg2x, kak marah sbb pesan wedges dan fries banyak sgt..sampi 3 @ 4 kotak..last2 tinggal 1 kotak wedges dan kena bw blk ke MyFC Pokok Sena.. habis smua kena marah yg xde kena mengena pun terkena tempiasnya..last2 Kak call S yg bercuti hr ni..so kena la mrh dia sbb pesan brg byk sgt..aku pun hangin gak la..dah tau wedges dan french fries byk lg yg p order smpi 3 @ 4 kotak 2 apekehe..LOL btl..
Dah la dgn CPU rosak..xpepasal kena guna cara manual iaitu guna calculator,pensil dan tangan serta otak utk mengira dan mengingat harga menu...leceh btl..
Dr pkl 8 smpi 10.15 mlm xde planggan dtg..last2 mai 1 geng boy nak mai mkn..km srh bwk blk tp xnak..nak mkn sini gak so kena la berqalah..bg mkn sini..lps 2 mai lg 2 family nak mkn. d kedai so memang xbleh la coz dah pkl 10.30mlm..trus wat muka masam..nak wat cam na..nanti org blakang mrajuk plak..pkl 11 mlm br budak2 tu kluar..hangin btl..
dah la nak kira duit pun kena cara manual..risau plak takut shot duit..huhu..klu shot, jenuh nak ganti tau..
ok..sekian aduan utk hr ni..

Tiada ulasan: