Isnin, 17 Januari 2011

a little bit angry...

Spatutnya aku blk pkl 7 mlm hr ni..tp Si Z send msj kata msk pkl 8 mlm...Mula la aku naik angin...ye la syif dia msk pkl 7 tp dia bleh plak kata msk pkl 8 sbb ada hal..aku terpaksa ganti dia slama 1 jam coz xkan nak biar Mas jaga kaunter sorang2..aku bagitau kat staf2 len yg Si Z msk pkl 8 smbil membebel...nasib baik org xramai sgt..yg Kak T plak, kalut nak blk pkl 7 last2 blk pkl 8.11mlm sbb abang dia br mai ambik..padan muka..hehe
ayah aku plak marah kat aku sbb dia dah janji dgn makcik aku nak p mkn sana dgn skaligus p potong rambut aku tp terpaksa cancel...memang aku tau pun makcik aku nak p Jitra mlm ni so aku nak p potong rambut esok.. sapa srh ayah aku p janji dgn makcik.. aku tau ayah aku marah sbb adik aku yg mai ambik aku blk dr keje...
Si Z ni mai pk pkl nak dkt 8.30mlm..ni la org kata janji Melayu..Janji pkl 8mlm tp 8 lbh2 yg datang..hangin aku..bila mai 2 mula la gelabah dan trus punchcard..lps 2..sorry3x..huh nyampah aku..
ok la..aku nak mandi dan trus tido..lps 2 aku nak bgn 4 on9 blk dan baca manga kegemaran aku..bye...

Tiada ulasan: